Cand vine vorba de business-ul tau, trebuie sa iei in calcul toate metodele de promovare, sa le analizezi, sa le alegi pe cele care sunt potrivite si bineinteles, sa le implementezi. Astazi vorbim despre 5 strategii de marketing direct pentru business-ul tau.

Gasirea si implementarea strategiilor de marketing nu este o treaba tocmai usoara si este mai bine sa apelezi la companii specializate pe zona de marketing direct, astfel incat business-ul tau sa poata beneficia de o promovare adecvata, clientii sa poata cunoaste exact ceea ce faci si sa apeleze la serviciile oferite, iar rata de succes a afacerii sa creasca.

5 strategii de marketing direct pentru business-ul tau

#1. Email marketing. O varianta la indemana, care ar trebui inclusa in strategia de promovare este e-mail marketingul deoarece email-urile ajung direct la clientii pentru care iti oferi serviciul/produsul. Daca alegi aceasta varinta este bine sa stii ca design-ul unui newsletter trebuie sa se potriveasca brand-ului tau si sa fie adaptat nevoilor de comunicare. Insa nu numai design-ul joaca un rol important ci si creearea newsletter-ului in sine si trimiterea lui catre o baza de date de clienti ai companiei tale.

#2. Sms marketing. Alte idei bune de promovare le reprezinta implementarea unor campanii de sms. Sms marketing-ul are cateva utilitati pe care ar fi bine sa nu le treci cu vederea. Printre acestea sunt:

  • Compania ofera informatii importante care ajung la client intr-un timp foarte scurt.
  • Trimiti un mesaj comercial atunci cand, clientul nu iti se telefoneaza inapoi, din diverse motive si astfel ii aduci aminte de produsul/serviciul oferit.
  • Pentru a avertiza in legatura cu o crestere a pretului sau o reducere sau cu o schimbare a produsului.
  • Pentru a prezenta un produs sau serviciu nou.
  • Pentru a multumi.
  • Pentru a informa.
  • Pentru a felicita.
  • Pentru a reaminti o data sau un termen limita.
  • Pentru a confirma o intalnire.

#3. Fax marketing. In caz ca te intrebi, raspunsul este: da, sunt companii si clienti care inca folosesc aceasta metoda de transmitere a datelor. Astfel, este o strategie de promovare pe care o poti lua in calcul, cu incredere.

#4. Telemarketing. O metoda vizuala de a ajunge mai usor si mai rapid la clienti. Este un fapt bine cunoscut ca suntem fiinte vizuale, reactionam la imagine si sunet. O campanie de telemarketing bine pusa la punct si implementata corect poate avea rezultate foarte pozitive.

#5. Social media. Social media inca este si va ramane stalpul de rezistenta care sta la baza promovarii eficiente a unui business. Campaniile social media au un impact urias asupra clientilor, mesajul ajunge rapid, iar daca este o campanie in care creativitatea si originalitatea au stat la baza, sansele de succes sunt foarte mari.

Dupa cum bine poti intelege acum, toate aceste unelte de promovare sunt esentiale in bunul mers si evolutia pozitiva a business-ului tau. Oricare ar fi varianta de promovare pe care o alegi, asigura-te ca este implementata corect, astfel incat serviciile tale sa ajunga direct la clientii carora li se adreseaza produsul/serviciul oferit de compania ta.