Vă povesteam eu aici despre acest eveniment și pentru că ați fost curioși să aflați ce s-a întâmplat, ce s-a discutat și nu numai, azi vă povestesc despre cum a fost la Top Social Brands 2016.

Revista Biz a lansat ieri a opta ediţie a Top Social Brands, topul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media. Coca Cola, Vodafone şi McDonald’s ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016, clasament care reflectă gradul de implicare şi vizibilitatea brandurilor prezente în social media din România. Ele sunt urmate de Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel, BMW şi Lidl.

Vreau să fiu foarte sinceră. Mi-a plăcut!

Evenimentul a început în jurul orei 10:00 și a avut loc la galeria Galateca. Pe lângă toți speakerii pe care i-am ascultat, mi-au plăcut mult și pe care îi voi menționa din nou, mai jos, am așteptat cu mare interes lansarea Top Social Brands 2016, clasament realizat de Revista Biz.

Clasamentul brand-urilor cu cea mai puternică implicare în social media.

Topul reuneşte 75 de branduri active în social media, din peste 150 de companii înscrise.

Campionii social media din România au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare, pentru brandul lor. Creativitatea, constanţa în comunicare, reţelele sociale alese şi mesajele de impact au făcut diferenţa între brandurile din top.

La conferinţa Top Social Brands profesioniştii prezenţi au împărtăşit audienţei care sunt strategiile eficiente de promovare în reţelele sociale precum şi modul în care social media marketingul schimbă strategia companiilor.

Speakeri și temele abordate:

  • Cristian Manafu – manafu.ro – Tendințele care schimbă regulile jocului în Social Media
  • Virginia Oțel – Garanti Group – Anul care a schimbat Social Media
  • Ramona Ciocodei – McDonald’s România
  • Cristi Pitulice – blogger & ghid turistic – Ghidul oficial al Drumului Cetăților
  • Lucian Mîndruță – mindruta.ro – De la prime time la real time
  • Monica Jitariuc – MSLGROUP The Practice – Află cum arată cel mai bun client de Social Media și cum obține el maximum de la echipa sa.
  • Marta Ușurelu – Revista Biz – Lansare Top Social Brands 2016.

Metodologie:

  • Studiul Top Social Brands 2016 este rezultatul unei analize complexe a activităţilor desfăşurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2015 – 30 aprilie 2016.
  • În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activităţi care pot fi desfăşurate pentru promovarea în social media: blog de companie / blog de brand, Campanii pe bloguri, Campanii cu videobloggeri, Pagină de Facebook / Campanii pe Facebook / Aplicaţii, Cont de Instagram, Cont de Twitter, Cont LinkedIn de companie, Proiecte speciale video, Site-uri de user-generated content, Cont Google+, Iniţiere sau susţinerea unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, Activităţi de customer care şi de recrutare prin intermediul social media, Acţiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii tradiţionale, Conturi pe alte reţele sociale – Snapchat, Tumblr, Periscope sau Flickr.
  • Top Social Brands 2016 a rezultat în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri după cum urmează: topul realizat de revista Biz – 40%; topul rezultat în urma voturilor exprimate de specialişti online şi bloggeri – 30%; topul menţiunilor pe ZeList – 30%.

Întregul clasament al celor 75 de branduri poate fi accest pe site-ul www.revistabiz.ro. Studiului poate fi citit integral şi în Revista Biz.