Cum să te pregătești pentru o nouă zi la job

Dimineața, devreme. Prea devreme. Sună alarma și deja parcă simți că ai întârziat la birou. Știu, te înțeleg și eu am aceeași senzație în fiecare zi. Dar astăzi am să-ți spun cum să-ți faci diminețile mai ușoare și cum să te pregătești pentru o nouă zi la job.

Nu sunt o persoană matinală. Nu am fost niciodată, dar cum nu sunt nici o persoană neapărat specială, am un job și un program pe care trebuie să-l respect. Astfel, în fiecare dimineață, mă trezesc la o anumită oră, iar după ce îmi beau cafeaua, încep rutina de dimineață. Apoi sunt gata să plec la birou.

Doar că mie îmi plac lucrurile organizate și simple. Urăsc să-mi complic viața și mai mult așa că mereu sunt în căutare de noi moduri în care îmi pot simplifica timpul și modul în care îmi fac treaba plus alte task-uri ce țin de freelancing, social media și blogging.

Secretul unei dimineți reușite și fără stress stă în ceea ce faci cu o seară înainte.

Hai să-ți spun ce fac eu pentru a-mi face diminețile mai ușoare. În primul rând, am o regulă și dimineața nu fac mare lucru. Așa mi-am propus. Tot ceea ce fac, fac cu o seară înainte, astfel încât dimineața următoare să am totul pregătit și la îndemână. Dimineața doar îmi savurez cafeaua, mă îmbrac, îmi împachetez prânzul și sunt gata de plecare.

#1. Pregătește-ți prânzul pentru mâine.

Nu îmi comand zilnic mâncare la birou. De obicei îmi iau de acasă, mai ales că pot să controlez ceea ce mănânc, din punct de vedere al cantității dar și al calității. Îmi pregătesc prânzul pentru a doua zi, cu o seară înainte, pun la frigider și încerc să nu uit să-l iau dimineața când plec.

#2. Alege cu ce haine te îmbraci mâine la job.

Înainte de toate, verific cum va fi vremea a doua zi. Încă un lucru pe care îl fac de cu seară este să îmi aleg hainele cu care mă voi îmbrăca mâine la birou, deoarece asta mi-ar lua foarte mult timp dimineața.

#3. Pregătește-ți geanta.

Tot seara îmi pun în geantă lucrurile de care cred că am nevoie a doua zi la birou. De obiei prefer să nu car foarte multe lucruri după mine dar mă asigur că am mereu ce îmi trebuie. În plus, țin cont de cum este vremea a doua zi, să știu dacă îmi iau umbrelă sau nu.

#4. Fă-ți to do list-ul.

Pentru a reuși să-mi fac treaba dar să și fiu productivă, îmi fac to do list-ul pentru ziua următoare, to do list care conține lucrurile pe care le am de făcut la birou dar și alte task-uri care au legătură cu blogging-ul, evenimentele la care trebuie să merg, articolele pe care trebuie să le scriu și nu numai.

Cam acestea sunt lucrurile pe care le fac eu cu o seară înainte pentru a-mi face diminețile mai simple. Ceea ce mai am de făcut este să îmi caut un playlist sau câteva podcast-uri pe care să le ascult pe drum spre birou și seara înapoi spre casă. Dacă aveți recomandări, le primesc cu drag.

Care este rutina ta de dimineață?

Previous

Beauty Review | Kit-ul EFFACLAR ANTI IMPERFECȚIUNI

Next

5 idei de articole pentru blog

1 Comment

  1. Pe vremea când mergeam la job, îmi organizam tot ce se putea cu o seară înainte. Pachetul cu mâncare, geanta și vestimentația, chiar și accesoriile. Dimineața mea începe cu rugăciuni, continuă cu mic dejun, dus și ingrijire piele/ten, apoi trec la treabă sau plec la birou/întâlniri.

Leave a Reply

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

Close
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.