Tehnicile la care poți apela pentru a-ți promova brand-ul sunt multe și pentru ca brand-ul tău să poată beneficia de o vizibilitate cât mai mare în mediul online, este bine să apelezi la aceste tehnici. Una dintre aceste modalități de promovare sunt advertorialele iar astăzi îți voi spune cum să-ți consolidezi brand-ul prin intermediul advertorialelor.

Ce este un advertorial?

Un advertorial este un articol sponsorizat. Cuvântul în sine este apropierea a două cuvinte, “editorial” și “publicitate”.

Pentru creatorii de conținut online un advertorial înseamnă doar unul dintre canalele de promovare ale unui brand, conținutul fiind targetat spre diferite audiențe.

Fiecare brand se îndreaptă către angenții de publicitate, acestea se ocupă de campanii, promovare și nu numai. În cadrul campaniilor de promovare se includ și advertoriale.

Consolidează-ți brand-ul prin intermediul advertorialelor.

De-a lungul timpului, advertorialele au fost promovate în reviste, ziare, radio și televiziune, iar la momentul actual reprezintă o formă eficientă de promovare în mediul online.

Sunt mulți cei care dețin o afacere care par să creadă că dacă au atașat site-ului companiei un cont de Faceboo, Twitter și/sau Instagram și-au rezolvat toate problemele legate de marketing online. Au impresia că dacă au strâns mulți followeri și multe like-uri, afacerea lor este una de succes. Dar ce faci cu acele like-uri? Cum transformi prietenii de pe Facebook, spre exemplu, în potențiali cumpărători?

De ce brand-ul tău are nevoie de advertoriale?

Un plan de marketing captivant și bine targetat este unealta potrivită pentru un business de succes, fie că este unul online sau offline. Fiecare brand în parte trebuie să își stabiliească bine obiectivele și să plănuiască totul în concordanță cu acestea.

Practic, advertorialele ar trebui incluse printre acțiunile de promovare ale brand-ului tău deoarece îți vor da posibilitatea să îți educi potențialii clienți și în același timp, îți promovezi produsul.

Iată și răspunsurile la întrebarea de mai sus: De ce brand-ul tău are nevoie de advertoriale?

#1. Advertorialele te pot ajuta să ajungi la publicul potrivit.

Orice busuness are partea lui de audineță interesată de produsele pe care le vinde. Practic, pentru a avea rezultate cât mai eficiente, este bine să cauți blog-uri care se potrivesc produsului tău.

#2. Poți monitoriza mersul campaniei.

Spre deosebire de alte modalități de promovare, advertorialele te ajută să deții controlul total a ceea ce este publicat, la cine ajunge, câte persoane au fost interesate de produsul tău, etc.

#3. Advertorialele sunt rentabile.

Chiar dacă business-ul tău este la început tot poți beneficia de pe urma advertorialelor. Acestea pot fi publicate, pentru început, pe 3-5 blog-uri. Bineînțeles, acesta este doar un exemplu. Este bine să ai un buget stabilit înainte de a începe o astfel de campanie.

#4. Advertorialul este un conținut de care te poți folosi și pe viitor.

Advertorialele nu au un o dată de expirare. O dată postate pe diferite blog-uri, aceste pot fi accesate de-a lungul timpului, putând să genereze vizite și clienți pe o perioadă nedeterminată.

Sunt sigură că aceste informații îți sunt utile, iar acum știi cum să îți promovezi brand-ul mai bine, prin intermediul advertorialelor.