Ce include un mic dejun sănătos?

Micul dejun. Acea masă importantă a zilei. Sau cel puțin așa se spune. Nu numai că îți oferă energia necesară pentru a-ți începe ziua, dar micul dejun are nenumărate beneficii asupra stării de sănătate, inclusiv controlul greutății corporale și îmbunătățirea performanțelor. Pentru asta, este bine să știi ce alimente să consumi așa că îți spun imediat ce include un mic dejun sănătos.

Studii recente arată că un mic dejun sănătos îți poate oferi:

  • O dietă mai echilibrată, formată din nutrienți, vitamine și minerale.
  • Îmbunătățirea puterii de concentrare și a performanțelor, în general.
  • O mai mare putere fizică.
  • Nivel scăzut de colesterol.

Însă toate acestea sunt posibile în cazul în care alegem să mâncăm, cum spuneam și mai sus, un mic dejun sănătos, diversificat, care nu include doar un covrig sau o gogoașă în drum spre birou.

Iată câteva sugestii de alimente sănătoase pe care să le incluzi la micul dejun.

Între beneficiile micului dejun sănătos regăsim:

  • Oferă energie pentru începutul zilei.
  • Ajută la o mai bună concentrare.
  • Reduce nivelul de nervozitate de dimineață.
  • Pune în mișcare metabolismul.
  • Ajută la diminuarea kg în plus.

Zilele astea am avut poftă de brânză așa că am inclus-o la micul dejun. Și nu orice brânză ci niște specialități bune bune. Este vorba despre specialitatea casei de capră și brânză tip făgăraș de capră, pe care, trebuie să recunosc, le-am inclus și la micul dejun dar și la prânz.

Specialitatea casei, care este preparată după o rețetă secretă, am consumat-o împreună cu roșii, ceapă verde dar și cu somon afumat. Merge de minune. Iar la prânz, merge atât de bine cu mămăligă și smântână sau doar cu mămăligă și ouă ochiuri.

Brânza tip făgăraș eu o prefer doar dimineața dar bineînțeles că merge în fel și fel de combinații absolut delicioase, după gustul fiecăruia.

Tu ce mănânci la micul dejun?

Previous

Duminica pozitivă #148

Next

6 idei mișto de 30 day challenges

2 Comments

  1. La micul dejun există variante: omletă cu cașcaval afumat și prosciutto crudo, pâine integrală prăjită cu unt și gem de caise fără zahăr, iaurt cu gem fără zahăr și muesli, platou rece 😀
    Consum și eu bulgărași de brânză cu iaurt.
    Eu nu sar niciodată peste micul dejun. Știu cât e de important și am testat pe pielea mea că îmi face bine la sănătate și la greutate.

Leave a Reply

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

Close
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.