6 schimbări pe care să le faci când simți o stare de oboseală permanentă

Când ai un program încărcat este normal să mai existe și zile în care să nu te simți bine, iar energia ta să fie aproape inexistentă. Dacă această stare de oboseală începe să devină o stare permanentă, trebuie să știi că este timpul să faci niște schimbări pentru a reuși să revii repede într-o formă normală și sănătoasă. Iată 6 schimbări pe care să le faci când simți o stare de oboseală permanentă.

Există mulți factori care pot influența starea de sănătate, astfel încât să cauzeze o stare de oboseală permanentă. Externuarea poate să apară fie din lipsa somnului, fie că nu faci suficientă mișcare, fie că nu ai o alimentație corespunzătoare sau pur și simplu pentru că nu te hidratezi suficient pe tot parcursul zilei.

În lupta cu oboseala există câteva schimbări pe care le poți face pentru a te simți mai bine.

#1. Bea (mai multă) apă

Este insuficient să bei apă doar atunci când simți că îți este sete. Încearcă să-ți faci un obicei din a bea 2-3 litri de apă pe zi, în fiecare zi. În cazul în care crezi că nu poți reuși asta, iată 3 aplicații GRATUITE care îți aduc aminte să bei apă

3 indicii că ai ajuns la extenuare și ce să faci pentru a-ți reveni

#2. Mănâncă sănătos

Pare un sfat banal, simplu de spus și freu de urmat. Totuși, când vine vorba de sănătate, este bine să nu faci rabat de la nimic. Alege nu o dietă, nu un regim, ci un stil de viață sănătos. Începe cu micul dejun.

#3. Încearcă să faci mișcare

Știi deja că mișcare îți îmbunătățește, pe lângă condiția fizică, starea de pozitivitate și îți dă energie. Chiar dacă faci o plimbare de 20-40 minute, mergi cu bicicleta sau mergi constant la sală, îți va fi de ajutor în lupta cu oboseala.

#4. Renunță la tehnologie înainte de culcare

Întreaga zi stai cu ochii într-un calculator și în telefon. Seara, înainte de culcare, renunță la tot ce înseamnă tehnologie și vei avea un somn cu mult mai liniștit și odihnitor.

8 modalități să treci peste sress și anxietate

#5. Înlocuiește salteaua

În cazul în care faci tot ce este necesar pentru a-ți fi bine și tot nu poți dormi, încearcă să schimbi salteaua.

#6. Consultă medicul

Extenuarea poate duce la probleme de sănătate destul de grave. În cazul în care această stare persistă, îți recomand să consulți un medic.

Încearcă să faci cele mai bune alegeri pentru tine deoarece modul în care mănânci, exercițiile pe care le faci și cât de hidratat ești, are impact asupra modului în care te simți. Și e bine să te simți bine, nu-i așa?

Previous

Duminica pozitivă #167

Next

Duminica pozitivă #168

1 Comment

  1. Citește o carte, ieși la o plimbare, ieși la o cafea și o prăjitură cu prietena ta, petrece timp în parc cu un copil, acestea mă ajută pe mine.

Leave a Reply

© 2009 - 2017 | Roxana Calinescu | Toate drepturile rezervate! | Contact

Close
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.