UEFA si Pepsi® anunta primul spectacol de muzica live din cadrul unei finale UEFA Champions League, ca parte a ceremoniei de deschidere, avand in prim plan o vedeta de talie mondiala. Pe 28 mai, pe stadionul Giuseppe Meazza din Milano, Italia, la “Ceremonia de deschidere a finalei UEFA Champions League prezentata de Pepsi” va concerta Alicia Keys, artistul ce va introduce evenimentul intr-o noua era a divertismentului live. Fiind difuzata in mai mult de 220 de tari, finala UEFA Champions League este cel mai urmarit eveniment sportiv anual din lume.

“Sunt foarte încântată că voi interpreta noile mele melodii la finala UEFA Champions League, un eveniment sărbătorit în fiecare colț al lumii”, a declarat Alicia Keys. “Va rămâne un moment de referinţă în istorie, ce va reprezenta spiritul tuturor pasiunilor pe care le împărtășim, indiferent de unde locuim și cine suntem. Sunt onorată să fac parte din această experiență specială, atât de îndrăgită de publicul din întreaga lume.”

În acest an, “Ceremonia de deschidere a finalei UEFA Champions League prezentată de Pepsi” va îmbina muzica, divertismentul şi sportul, celebrând de asemenea moda şi designul ca un omagiu adus oraşului gazdă, Milano.

“Muzica, divertismentul și sportul au fost întotdeauna o parte vitală a ADN-ului Pepsi. Suntem brandul care a inventat marketingul ca divertisment şi continuăm să împingem graniţele creativității”, a declarat Carla Hassan, SVP, Global Brand Management, Global Beverage Group, PepsiCo. “Prin crearea în premieră a unei scene globale, ca parte a finalei UEFA Champions League, Pepsi va oferi un moment memorabil, care va atrage şi mai mulţi fani pe stadion sau în faţa micilor ecrane, va creşte entuziasmul competiţiei din 2016 și va stabili o nouă tradiție a unuia dintre cele mai iubite evenimente sportive din întreaga lume.”

Relansarea ceremoniei de deschidere marchează extinderea parteneriatului dintre PepsiCo și UEFA Champions League, aducând unul dintre cei mai iubiţi artişti ai lumii în faţa unei audiențe globale masive, sporind emoţia şi grandoarea evenimentului. PepsiCo şi-a unit pentru prima dată forţele cu UEFA Champions League în anul 2015, iar în cadrul acestui parteneriat, Lay’s, Gatorade şi Pepsi MAX / Pepsi au fost denumite oficial brandurile competiţiei.

Guy-Laurent Epstein, Directorul de Marketing al UEFA, a spus: “Cu o istorie puternic ancorată în muzică, Pepsi este partenerul ideal pentru a aduce în premieră un artist îndrăgit la cel mai urmărit eveniment sportiv al anului, iar UEFA este încântată că Alicia Keys va concerta la Milano. Finala UEFA Champions League este ultima etapă a fotbalului european, reunind în competiţie cele mai bune două echipe de pe continent. Credem că un astfel de artist, foarte iubit la nivel global, va spori şi mai mult competiţia, atingând în consecinţă o audienţă mai largă din punct de vedere demografic, care va consolida în cele din urmă statutul global al UCL”.

Adiţional “Ceremoniei de deschidere a finalei UEFA Champions League prezentată de Pepsi”, Alicia Keys – care va lansa anul acesta cel de-al 8-lea album al său – va lua parte într-o varietate de alte activităţi din cadrul campaniei de promovare, înaintea prestaţiei live.

Pentru mai multe informaţii despre finala UEFA Champions League vă rugăm vizitaţi pagina de facebook.