11 alimente pe care să le consumi pentru a avea un abdomen plat

Este un fapt bine cunoscut că poți face câte abdomene dorești, dar dacă nu ai dieta corespunzătoare, nu vei obține niciodată acele șase pătrățele mult visate. Astăzi vorbim despre 11 alimente pe care să le consumi pentru a avea un abdomen plat.

11 alimente pe care să le consumi pentru a avea un abdomen plat

11 alimente pe care să le consumi pentru a avea un abdomen plat

Bineînțeles, mergând la sală sau ieșind la alergat sau făcând exerciții acasă, joacă un rol important în scăderea în greutate și menținerea unei siluete, atât pentru femei cât și pentru bărbați, însă alimentația vine în completarea mișcării și astfel beneficiem și de un corp bine lucrat dar și de sănătate, ceea ce înseamnă că deja am ales un stil de viață sănătos. Ideal ar fi să-l menținem în permanență, nu doar până am ajuns la rezultatele dorite.

Află acum care sunt cele 11 alimente pe care să le consumi pentru a avea un abdomen plat!

Oricare ar fi dieta pe care dorești să o urmezi trebuie să știi două lucruri foarte importante, deoarece dacă ții o dietă după ureche în locul uneia personalizate ai foarte mari șanse să te îmbolnăvești. Nu doresc să sperii pe nimeni ci vă recomand să dați dovadă de responsabilitate deoarece este vorba de sănătate. Aceste două lucruri sunt:

  • Consultă un nutriționist pentru a beneficia de sfaturi avizate, o dietă personalizată și supravegheată de acesta.
  • Dieta prin înfometare NU este o dietă!
  • Alege alimente sănătoase.

Bun, acum că am lămurit aceste aspecte, putem trece la înșiruirea alimentelor care te vor ajuta să obții un abdomen plat.

#1. Pește. Cele mai multe tipuri de pește conțin grăsimi sănătoase, cum ar fi acizii grași de tip omega-3 și proteine. O masă care conține pește este alegerea ideală pentru meniul săptămânal.

#2. Ouă. Oul este un aliment complet. Fie că le consumi sub formă de omletă, fierte sau prăjite, oul este un aliment care abundă de substanțe nutritive importante. Ouăle sunt consumate și pentru a combate obezitatea, pentru construirea masei musculare și arderea grăsimilor. Ideal este ca atunci când le consumi prăjite să folosești și un ulei sănătos (ulei de măsline, ulei din sâmburi de struguri, ulei de cocos).

#3. Fulgi de ovăz. Pentru cei care nu doresc omletă la micul dejun, fulgii de ovăz reprezintă înlocuitorul perfect. Fulgii de ovăz stimulează nivelul energetic, reduce colesterolul și ajută în combaterea diabetului. Doar să vă asigurați că fulgii de ovăz sunt din ovăz integral, iar laptele/iaurtul pe care îl consumați este sănătos. Recomand laptele de migdale și laptele de cocos, iar dacă preferați iaurt cumpărați produse bio.

#4. Migdale. Pe lângă faptul că reprezintă snack-ul ideal, migdalele ajută și în stoparea poftelor care pot să apară atunci când suntem la dietă. Știi cum e, când nu ai voie să mănânci ceva, atunci te apucă toate poftele pământului. Dacă e cazul, ia o mână de migdale și ai rezolvat problema. Pe lângă asta, migdalele sunt bogate în grăsimi sănătoase și proteine.

#5. Mere. Merele conțin foarte multe fibre, creea ce înseamnă că țin senzația de foame la distanță. Plus de asta, conține nutrienți care ajută în combaterea cancerului și colesterolului.

#6. Spanac. Știu că sunt multe persoane cărora, dintr-un motiv sau altul sau fără motiv, nu le place spanacul. Dacă te numeri printre aceste persoane, pur și simplu nu îl vei consuma. Dar dacă îți place, ar fi bine să-l integrezi în dieta ta deoarece, pe lângă faptul că te ajută să dai jos câteva kg, acesta neutralizează radicalii liberi din corp. Radicalii liberi renumiți pentru accelerarea procesului de îmbătrânire, așa că asigură-te că vei consuma suficient spanac.

#7. Semințe de dovleac. Pe lângă faptul că dovleacul făcut la cuptor este absolut delicios și sănătos, semințele sale sunt bogate în nutrienți ca zinc, magneziu și omega-3.

#8. Carnea de pui și curcan. Carnea de pui și cea de curcan, dar și alte tipuri de carne slabă, reprezintă o importantă sursă de proteine.

#9. Avocado. Avocado are un rol foarte important în scăderea în greutate. Pe lângă asta, te ajută să ai părul, pielea și unghiile sănătoase. Îți recomand Salata de avocado (rețetă).

#10. Fructe de pădure. Zmeură, afine, mure. Yummy! Aceste fructe conțin foarte multe fibre și antioxidanți.

#11. Cartofi dulci. Cartofii dulci reprezintă o sursă importantă de carbohidrați și fibre sănătoase care te vor ajuta să treci chiar și peste cele mai dure antrenamente.

Bineînțeles că sunt cu mult mai multe astfel de alimente însă la acest moment acestea sunt cele 11 alimente pe care să le consumi pentru a avea un abdomen plat și sper să le integrezi în alimentația ta.

Tu ce alimente consumi pentru a-ți menține silueta?

Like, comment & share! Thanks!

Follow:

Previous

Duminica pozitivă #93

Next

Sunt femeile mai rezistente la durere decât bărbații?

4 Comments

  1. 8 din 11! 😀 Sar peste fulgi de ovaz, mere si seminte de dovleac pentru ca nu sunt pe gustul meu. In rest, mananc multe legume si incerc sa le diversific cat mai mult posibil (asta nu prea imi iese, dar macar incerc).

    • Teodora: Wow, impresionant! Mă bucur să știu că sunt oameni responsabili, așa ca tine, care chiar au grijă la alimentația de zi cu zi.

  2. Inafara de spanac si avocado le am pe toate in alimentatie. Sunt iubitoare de migdale , de fapt nuci in general, in starea lor cruda, pura sau laptic. Mere consum doar o “samanta” pentru ca cele golden de exemplu ma baloneaza.

    • Addicted: Și nucile sunt foarte bune, au niște proprietăți extraordinare.
      Știu eu că tu mereu încerci să mănânci sănătos și faci cele mai sănătoase rețete 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

Close
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.