5 alimente naturale care îți întăresc sistemul imunitar

Iarna nu-i ca vara, iar omul răcește când îi e lumea mai dragă.

Bineînțeles că nimeni nu plănuiește să răcească însă asta nu ține de alegerea nimănui ci de viruși, anumite condiții și de sistemul imunitar.

Află chiar azi care sunt cele 5 alimente naturale care îți întăresc sistemul imunitar!

După cum bine știi și tu, prevenția este cel mai bun medicament sau altfel spus, mai bine previi decât să tratezi, deoarece boala odată instalată, greu mai scapi de ea.

E acea perioadă din an, din nou, când iarna vine în vizită împreună cu frigul, vântul și mai aduce cu ea și ceva viruși. Dacă îi primim sau nu, asta depinde numai și numai de noi, mai exact de sistemul nostru imunitar.

Spuneam că este mai bine să previi decât să tratezi așa că azi îți voi spune care sunt acele soluții simple și la îndemână, acele alimente care îți vor fi prietene, îți vor întări sistemul imunitar și te vor ține într-o stare bună de sănătate.

#1. Usturoiul. Este cel mai bun întăritor al sistemului imunitar. Doar un singur cățel de usturoi conține peste 100 compuși sulfurici care sunt suficient de puternici pentru a înlătura orice bacterie sau infecție din corp. Dacă încă nu te-ai convins, trebuie să știi că usturoiul a fost folosit în ambele războaie mondiale pentru a preveni cangrena.

#2. Cartoful dulce. Îmi place cartoful dulce, deci nu am nevoie de un motiv anume pentru a-l consuma. Cartoful dulce este bogat în vitamina A, care joacă un rol foarte important în a-ți menține pielea sănătoasă; este bine cunoscut faptul că pielea este cel mai mare organ și este prima care ia contact cu boala. În afară de vitamina A, cartofii dulci sunt și o sursă foarte bună și naturală de vitamina C și beta-caroten, ambele jucând un rol important în întărirea sistemului imunitar.

#3. Ghimbirul. Despre ghimbir se știe că este un foarte bun și puternic antioxidant. Elimină virușii și stimulează funcțiile protectoare ale sistemului imunitar.

#4. Grapefruit. Acest fruct conține o cantitate foarte mare de vitamina ce, astfel când simți că începi să răcești, este primul lucru la care ar fi bine să apelezi. Sunt persoane care evită consumul acestui fruct din cauză că are un gust amar; vă recomand să-i adăugați miere de albine și problema este rezolvată. Grapefruit-ul nu conține numai vitamina C ci și flavonoide, care au rol antioxidant, anti-viral și anti-inflamator.

#5. Migdalele. Multe persoane consumă migdalele pe post de gustare sănătoasă între mesele principale iar acestea chiar sunt gustarea ideală, mai ales că pe lângă a potoli senzația de foame, migdalele îmbunătățesc abilitatea corpului de a detecta virușii și de a preveni avansarea oricărui virus.

Acestea sunt doar câteva dintre alimentele care participă la întărirea sistemului imunitar. Consumul lor în mod regulat este alegerea ta, însă sper să-ți dorești o stare de sănătate cât mai bună.

Tu ce alimente consumi pentru întărirea sistemului imunitar?


Follow:

Previous

6 filme pe care orice femeie ar trebui să le vadă măcar o dată în viață

Next

3 indicii că ai ajuns la extenuare și ce să faci pentru a-ți reveni

2 Comments

  1. Usturoiul si migdalele sunt cele mai consumate de catre mine, dar si mierea.

    • Gaby Gabriela : Alimente foarte bune. Este bine că apelezi la soluții naturale pentru a-ți menține starea de sănătate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

Close
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.