Mi-a plăcut! Am aflat lucruri noi, liste noi, am văzut bloggeri interesați să își dezvolte blog-urile și mai mult decât au făcut-o până acum, am văzut liste de bloggeri foarte interesante, așa că m-am gândit să vă povestesc și vouă cum a fost la Social Media Summit București 2016.

Cum a fost la Social Media Summit București 2016

Cum a fost la Social Media Summit București 2016

Social Media Summit Bucureşti este conferinţa care îţi prezintă la fiecare început de an principalii jucători din social media. Evenimentul se adresează specialiştilor în comunicare din companii şi agenţii de PR, oamenilor de marketing&vânzări şi bloggerilor.

Social Media Summit Bucureşti este la a 5-a ediţie şi face parte din serie de evenimente regionale organizate de revista Biz în Timişoara, Cluj, Iaşi, Braşov şi Sibiu.

Biz este o revistă de afaceri avangardistă care oferă conţinut viu, proiecte jurnalistice creative şi abordări unice asupra mediului de business local şi internaţional. Tirajul este auditat de BRAT.

Revista Biz se distribuie în zonele urbane din ţară, fiind disponibilă în reţelele Inmedio – Relay din Centrele de Business, Kaufland, Auchan, Mall-uri, Cora, Mega Image etc. la chioşcurile de presă, aeroport (Tarom: Business Lounge, porţi de îmbarcare, la bordul aeronavelor TAROM) şi reţeaua de benzinării Agip.

Detalii complete despre speakers și sesiunile care au fost la Social Media Summit București găsiți aici și aici, iar ceea ce s-a întâmplat la #smsbucuresti vă spun imediat.

Află și tu cum a fost la Social Media Summit București 2016!

Sesiunea #1 – 10:00 – 12:00

Speakers:

Mugur Pătrașcu, fondator @ Screen Native – Digitalul, al doilea val. De ce în 2016 începe a doua revoluție digitală în comunicare?

  • un proiect care se lansează pe 24 februarie 2016, iar până atunci puteți intra aici pentru a răspunde la întrebarea: “Ce îți propui să schimbi la tine din punct de vedere profesional în 2016?”. Mi se pare un proiect foarte interesant deoarece nu se axează doar pe partea profesională ci și pe dezvoltarea personală. Felicitări pentru o așa inițiativă!
  • în afară de proiectul pe care abia l-am menționat, o chestie pe care am reținut-o și care trebuie conștientizată de noi toți a fost afirmația lui Mugur Pătrașcu, “Cu cât ești mai relaxat, cu atât vei fi mai performant pe plan profesional.”

Cristian Manafu, manafu.ro – Cum să faci marketing cu ajutorul influencer-ilor?

  • 58% dintre utilizatorii de internet, citesc blog-uri. Bineînțeles, în România. Un aspect foarte important de reținut și avut în vedere mereu.
  • long-tail influencers = the tomorrow people
  • Unde pot găsi brand-urile acești influenceri? Pe platforme ca Facebook, WordPress (blog-uri), LinkedIn, YouTube și Instagram.

Chef Foa, fondator @ Flavours – Experiența ChefXperience

  • ne-a prezentat pe larg și cu mult umor experiența pe care a avut-o în cadrul ChefXperience.

Sesiunea #2 – 12:30 – 14:00

Speakers:

Tudor Giurgiu, Cătălin Năstăsoiu, Marius Tudosiei, Cristian China Birta (Chinezu), Roxana Memetea, Nicolai Tand, Virgil Ianțu și Marta Ușurelu.

Într-un cuvânt, #niștețărani domnule! N-am pomenit așa ceva vreodată! Și da, este posibil, în această Românie pe care majoritatea dintre noi o blamăm, o minimizăm și avem o părere atât de proastă despre români.

#suntuntaran este un proiect realizat de Roxana Memetea, Managing Partner @ DDB, un proiect pe care doresc să îl susțin și eu, vă îndemn să îl susțineți și voi, recunoscându-vă rădăcinile de tărani, accesând suntuntaran.ro.

Despre ce este vorba? #suntuntaran este o campanie care își propune promovarea și reabilitarea valorilor unui “țăran”, valori ca punctualitatea, respectarea promisiunilor, bunul simț, simplitatea, aprecierea muncii, etc., valori de căpătâi pe care ar fi ideal să le regăsim la noi înșine și la fiecare om cu care intrăm în contact.

Felicitări pentru acest proiect și succes!

Sesiunea #3 – 14:30 – 16:00

Au fost prezentate 2 topuri, cel al bloggerilor cu care colaborează agențiile și companiile și cel al agențiilor care au lucrat cu bloggeri în 2015. Pe lângă aceste două topuri au fost prezentate și liste cu cele mai vizibile blog-uri pe categorii.

Speakers:

Bogdan Nițu, founder @ Webstyler – Cum influențează brand-urile și agențiile conținutul de pe blog-uri.

un aspect foarte important. Este ideal ca agenția/compania să țină cont de profilul/nișa blogger-ului în momentul în care dorește să își promoveze sun produs/serviciu.

am depășit era emoțiilor și ne aflăm în era sensului, unde trebuie să punem accent pe utilitate, responsabilitate și apartenență.

„Uitați de canalele de social media, uitați de formate de contant, concentrați-vă pe sens și veți ști cum să faceți social media.” – Bogdan Nițu

Radu Bătrânu, Marketing Director @ Flanco – Când companiile și bloggerii merg la școală.

Ne-a povestit în mare despre tot ce înseamnă și implică #ScoalaFlanco.

Marta Ușurelu, Redactor-șef @ Revista Biz – Cine sunt cei mai utilizați bloggeri în campanii și cele mai active agenții în social media?

În relația blogger-agenție și invers, lucrurile sunt puțin complicate, de la caz la caz.

Când s-a ajuns la partea cu listele de bloggeri, lucrurile s-au încins puțin, Andrei Cismaru având un punt de vedere ceva mai diferit și total realist aș spune eu, un punct de vedere pe care îl susțin în totalitate și vă invit să-l citiți aici.

Pe 19 februarie 2016, Biz şi Zelist au lansat în premieră la Social Media Summit Bucureşti listele cu influencerii pe cele mai dezvoltate domenii din blogosfera românească.

Pe lângă tradiţionalele rezultate ale studiilor exclusive: “Top bloggeri cu care colaborează agenţiile şi companiile” şi “Top agenţii care au lucrat cu bloggerii în 2015”, au fost lansate listele cu cele mai vizibile bloguri pe nişe: food, fashion, tehnologie, marketing&digital, travel, design parenting, relaţii de cuplu, precum şi lista celor mai influenţi 50 de bloggeri generalişti.

Au mai fost lansate: Topul vlogger-ilor şi Topul instagramer-ilor.

“Suntem prima publicaţie care a scris despre blogosferă. De 10 ani analizăm evoluţia social media şi organizăm evenimente dedicate acestei comunităţi. Ne-am asumat rolul de educare şi dezvoltare al acestui domeniu şi, prin evenimentele repetate în care am adus la aceeaşi masă jucătorii din companii, agenţii şi din blogosferă, am reinventat comunicarea şi campaniile de marketing şi comunicare” spune Marta Uşurelu, redactor şef, Revista Biz.

În topul bloggerilor cu care colaborează agenţiile şi companiile, conduce pentru al treilea an consecutiv Cristian China Birta. Chinezu este urmat de Victor Kapra şi, pe locul trei, Diana Enciu şi Alina Tănasă de la Fabulousmuses.net.

În topul agenţiilor care colaborează cel mai bine cu bloggeri se situează Golin, MSLGroup The Practice şi McCann Group.

Mai multe detalii şi topurile complete găsiţi aici.

top 10 agenții în relația cu bloggerii în 2015

top 10 agenții în relația cu bloggerii în 2015

Top 20 bloggeri în relația cu agențiile în 2015

Top 20 bloggeri în relația cu agențiile în 2015

Cam asta s-a întâmplat la Social Media Summit București 2016 și mă bucur că am reușit să particip.


Follow: