Cum mi s-a parut Future of Media 2016

Inca un an, inca o editie Future of Media. Tin minte ca anul trecut am ajuns spre finalul conferintei si nu am reusit sa inteleg mare lucru, insa anul asta am fost de dimineata si pana la final asa ca astazi va povestesc cum mi s-a parut Future of Media 2016.

Programul conferintei s-a desfasurat intre orele 09:00 – 16:30, cum spuneam mai sus, am ajuns de dimineata si bineinteles ca mi-am inceput ziua cu o cafea cu lapte foarte buna. Cum altfel?

Intre timp s-a strans lumea, am schimbat cateva vorbe cu cei cunoscuti, am facut cunostinta cu altii si apoi am intrat in sala deoarece incepea conferinta. Ce am remarcat, foarte multa lume racita.

Cred ca nu are rost sa va detaliez aici tot programul si speakerii deoarece toate aceste detalii le puteti afla intrand pe site-ul evenimentului (il gasiti chiar in primul paragraf al acestui articol).

Future of Media 2016

Sesiunea 1 – Media & Advertising

Si bineinteles s-a discutat si de bugete, un subiect de mare interes pentru toata lumea. O dezbatere foarte interesanta la care am ciulit bine urechile dar am si notat cateva lucruri interesante.

  • Marketing-ul are un mesaj mai clar fata de anii trecuti.
  • Bugetele sunt in crestere.
  • Print-ul sufera o scadere de 5%.
  • Radioul este un reach builder si asistam la o stingere lenta a radioului in formatul actual.
  • TV-ul, contrar anumitor afirmatii, nu este in descrestere.
  • In urmatorii 4-5 ani, video va fi consumat in proportie de 50% pe mobil si 50% pe TV.

Tendintele Media & Advertising pentru 2017

Petrisor Obae: Presa este parte a democratiei, iar partea buna a presei va ramane.

Alexandra Olteanu: Pe termen scurt, piata este in crestere. Pe termen lung, digitalul este “trezorierul” tuturor mediilor.

Bogdan Stratula: In radio nu vor fi schimbari majore. Au oportunitatea de a accesa si alte surse de venit.

Tudor Galos: Rolul publisherilor este sa isi inteleaga mai bine audienta pentru a oferi produse mai bune.

Daniel Klinger: Transformarile vor fi aduse si duse mai departe tot de tehnologie. Marii producatori doresc sa aduca produse cu mult mai bune, mai atractive pentru consumator. TV-ul si radioul nu vor mai exista in formatul pe care il stim noi la acest moment.

Ada Roseti: Continutul este cel care conteaza. VR-ul poate schimba modul in care spunem povesti. Vom vedea o schimbare in modul de a spune povesti la fel cum am vazut in schimbarea cinematografului acum 100 de ani in urma. VR-ul nu iti spune o poveste ci te pune in mijlocul ei si iti creeaza o experienta.

Sesiunea 2 – Innovation & Marketing

A inceput cu un studiu foarte interesant, sustinut de Traian Nastase – Managing Partner @ iSense Solution. Va las cateva imagini mai jos (imi cer scuze pentru calitatea imaginilor, lumina nu a fost foarte buna, iar pozele sunt facute cu telefonul mobil; important este ca se inteleg foarte bine datele studiului).

Concluziile prezentarii:

Sesiunea 3 – Digital

Intreaga sesiune a fost plina de informatii pretioase si toti vorbitorii au avut cate ceva important de punctat.

Ce mi-a placut si mi-a atras foarte mult atentia in aceasta sesiune a fost discursul lui Alex Dona – Managing Partner @ Times New Roman care a pus foarte mult accentul pe calitatea continutului publicat in detrimentul cantitatii. Acesta a punctat faptul ca este necesar sa risti, sa renunti la anumite contracte si colaborari care nu mai sunt ce trebuie pentru proiectul tau, daca doresti sa ai succes, finantari importante si bineinteles sa iti mentii comunitatea formata in jurul brand-ului tau.

Cam asta a fost Future of Media 2016, mi-a placut mult si chiar sunt entuziasmata pentru editia de anul viitor. Sper sa veniti si voi, cei care nu ati reusit sa veniti anul acesta deoarece este de foarte mare interes pentru bloggeri, antreprenori, agentii si nu numai.

Bye!

Dacă ți-a plăcut acest articol și vrei să fii la curent și cu următoarele pe care le scriu, te poți abona la newsletter și mă poți susține cu un LIKE sau SHARE și pe Facebook la Roxana Călinescu – nighton.ro

Previous

10 idei de articole pentru blog

Next

Cesar Millan vine la București!

1 Comment

  1. La partea a 2 a au fost cateva chestii interesante. In plus, vice au facut show. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

Close
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.