Fie că lucrăm de acasă sau de la birou, un lucru este cert, suntem ocupați. Ne dorim să mâncăm mai sănătos, să avem un stil de viață care să ne ajute să ne menținem sănătatea cât mai mult timp. Este normal să ne dorim asta, insa… nu avem timp. Iți propun un smoothie foarte delicios, sățios, pe care îl poți face în mai puțin de 5 minute și care necesită doar 3 ingrediente foarte ușor de găsit la orice supermarket. Smoothie sănătos doar din 3 ingrediente.


Photo Credit: Monika Grabkowska

Pentru că suntem ocupați, ne grăbim și nu avem timp, am să trec direct la subiect. Iată de ce ingrediente ai nevoie și ce trebuie să faci.

Ingrediente:

  • Baby Spinach – cât poți să iei lejer cu o mână, însă nu exagera
  • Banană – 1
  • Lapte migdale – 1 cană (250 ml)

Mod de preparare:

Pui totul în blender, lași până amestecul devine omogen și apoi poți savura smoothie-ul.

De ce este atât de sănătos acest smoothie?

La o simplă căutare pe Google, putem găsi sute sau chiar mii de rețete de smoothie-uri care mai de care sănătoase și numai bune de încercat. Smoothie-ul pe care vi-l recomand eu aici, dă un boost de energie, este sățios, este absolut delicios, oferă sănătate din interior spre exterior și îți face pielea să arate sănătoasă, fără imperfecțiuni și luminoasă/strălucitoare, asta datorită ingredientelor conținute în acest amestec. Hai să vedem împreună ce ne oferă fiecare ingredient în parte.

Baby Spinach – Are o grămadă de beneficii pentru sănătatea generală a corpului și creierului. Ajută la menținerea sănătății ochilor, a inimii, oaselor și articulațiilor, în problemele de diabet, previne cancerul, reduce riscul de a face anemie, susține sistemul imunitar și ajută femeia gravidă să mențină o sarcină sănătoasă.

Pe lângă fibrele și proteinele pe care le conține, Baby Spinach oferă și o varietate de vitamine și minerale: calciu, acid folic, fier, magneziu, potasiu, fosfor, vitamina A, vitamina B6, vitamina C, vitamina E, vitamina K și zinc.

Bananele – Sunt o sursă importantă de nutrienți și fibre. Datorită conținutului mare de potasiu, bananele ajută în menținerea sănătății inimii și reglează presiunea arterială. Atenție totuși, dacă știi că ai probleme cu rinichii, prea mult potasiu este posibil să nu îți facă așa bine (acesta este un aspect pe care ar trebui să îl discuți cu medicul tău).

Bananele sunt o sursă importantă de vitamina B6, vitamina C, magneziu, vitamina A și joacă un rol important în menținerea unei bune funcționări a intestinului. De asemenea, au un rol adjuvant în sindromul colonului iritabil.

Laptele de migdale – este o sursă foarte bună de magneziu, ajută în cazurile de intoleranță la lactoză, are puține calorii și carbohidrați, ajută în menținerea sănătății oaselor și este o sursă naturală de antioxidanți. Laptele de migdale conține fosfor, calciu, magneziu, fier, mangan și cupru.

Spor la pregătit & enjoy!